maandag 2 juli 2012

Dag 3: achterkant van de tas

Vandaag zou ik eigenlijk de hele tas afmaken, maar helaas kwam ik weinig aan het haken toe, manlief had middagdienst, dus ging ik zelf de kinderen uit school halen en naar vriendjes brengen enz....

Heb dus wat meer gedaan vandaag dan ik mag, ivm mijn heup.... En die voel ik dan nu ook best wel weer.... Maar heb wel een begin gemaakt van de achterkant....


Zie hier:



Dus morgen is de vraag: Krijg ik de tas af???? Ik hoop het, dan kan Suus er In ieder geval de laatste weken school nog van genieten!!

Dat is wel de bedoeling, toch?

Tot morgen maar weer!!

Oja, deze week staat ook nog in de planning dat ik voor het eerst mijn eigen brood helemaal zelf ga maken.... Dus dat wordt ook nog weer spannend!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten